Posted in Przesłanie

Takie tam, na poprawę nastroju :) Przesłanie :)

2251c5f8ae0f1b6f321a1a55288c5515

Szanuje bardzo Pana Jacka, kiedyś miałam okazję słuchać jego wykładu, strasznie mądry człowiek, gdy się jego słucha, od razu ma się chęci do działania. Uwierzcie mi, miałam okazje być na spotkaniach wielu psychologów, ekspertów, trenerów personalnych, ale nikt tak do mnie nie przemówił, jak Pan Jacek 🙂 Teraz już nie ma wymówek, trzeba działać i iść za ciosem, nie ma, że się nie da:) Wszystko się da, trzeba tylko odpowiedniego nastawienia, chęci i siły. Takie tam, ode mnie słowa…..

Author:

Blog o kobietach ich nastrojach, smutkach i radościach

Leave a Reply

